Kategorie
  • Výrobci
    •  
  • Nákup podle značky
    •  
  • Nákup podle typu
    •  
  • Barevné kontaktní čočky
    •  
  • Roztoky na kontaktní čočky
    •  
  • Oční kapky
  • Computer glasses
platební řešení
Certifikát
SSL Certificate

Zrušení objednávky & Vrácení

POLITIKA VRÁCENÍ

 

Níže je praktické shrnutí informací týkajících se výkazů pro vaše pohodlí. Pro úplný přehled vašich práv a povinností si prosím přečtěte úplný text prodejních podmínek.

Máte právo:

  • Zrušte objednávku u nás dříve, než vám zašleme zásilku;
  • Vrácení položek za plnou refundaci za 365 dní po zakoupení;
  • Požádejte o výměnu za 365 dní po zakoupení.

 

  1. JAK ZRUŠIT PŘED LODEM

Máte právo zrušit svou objednávku před odesláním k vám. Dejte nám prosím vědět zasláním e-mailu s potvrzením objednávky do NAŠÍ EMAILOVÉ ADRESY ZDE. To nám účinně zruší vaši objednávku a není tedy uzavřena žádná obchodní smlouva. Ve většině případů vaše zrušení znamená, že zásilka se nikdy neuskuteční. Někdy naše schopnost zastavit zásilku může být omezena typem plnění logistiky, které používáme pro Vaši konkrétní objednávku.

 

  1. JAK VYSTOUPOVAT POLOŽKY K VYPLNĚNÍ NEBO VÝMĚNY

Kontaktní čočky a související produkty můžete vrátit k vrácení nebo výměně do 365 dnů od objednávky. (Nebo do 14 dnů po obdržení zásilky v případě slunečních brýlí a brýlí. Bohužel nemůžeme přijmout vrácení zboží na objednávku (dle vašich specifikací nebo jasně přizpůsobené vám.) Musíte nás informovat o svém rozhodnutí zasláním e-mailu Nám podrobnosti o objednávce a požadavek na EMAIL ADDRESS COMES ZDE.Poté budete muset zboží odeslat nám do 5 pracovních dnů poté Návrat náklady na dopravu nese vás.

Vrácené zboží musí být neotevřené, nepoužité, obal musí být nepoškozený a na zboží podléhající rychlé zkáze by měla být skladována nejméně 6 měsíců.

Pokud upřednostňujete vrácení platby, zahájíme proces vrácení peněz do dvou pracovních dnů a vrátíme vám stejnou platbu. Za takovéto úhrady nebudete účtovat žádné poplatky. Můžeme zadržet úhradu až do okamžiku, kdy obdržíme zboží zpět nebo jste předložili důkazy o vrácení zboží, podle toho, co nastane dříve.

Můžete také vyměnit své položky. Budeme připočítat náklady na položky, které jste zaplatili za výměnu.

 

  1. NAŠE ADRESA

Položky prosím zašlete na adresu:

 

Upozorňujeme, že je nutné odeslat položky poštou nebo kurýrem na tuto adresu. Zpětná adresa je provozována našimi logistickými partnery pro zpětné zpracování. Jsou schopni přijmout poštovné nebo kurýrové doručení a nejsou schopni přijímat zboží, které jsou doručovány osobně, nejsou baleny jako poštovní nebo kurýrní zásilky a nemohou vám vrátit peníze v hotovosti. Vaše zásilka neposílejte dobírkou (COD) - vrátíme vám stejnou platbu, jak jste nám zaplatili, ale logistický partner vám nemůže vrátit peníze přímo. Po obdržení vašich položek se s vámi okamžitě obrátíme a provedeme výměnu nebo refundaci, kterou jste chtěli.

Prosím, kontaktujte nás s jakoukoli otázkou, hello@eoptika.com.